top of page

Quincy Jaws Group

Public·26 members

Instagram volgers

Ik ben al een tijdje actief op Instagram en ik merk dat mijn account vooral veel Poolse, Engelse en internationale volgers aantrekt, maar ik wil heel graag veel meer Nederlandse volgers krijgen. Mijn content is volledig in het Nederlands, ik post over typisch Nederlandse dingen (fietsen in de polder, stroopwafels, Sinterklaas, Koningsdag, bitterballen, onze humor, enz.) en ik gebruik alleen Nederlandse hashtags zoals #nederland, #dutch, #amsterdam, #utrecht, #groningen, #rotterdam, #holland, #nederlands, #dutchies, #nederlandseblogger, enz. Ik post regelmatig, stories elke dag, reels bijna dagelijks, ik reageer op iedereen, ik collab met kleine Nederlandse accounts, ik doe giveaways… maar het groeit gewoon heel traag in Nederland zelf.

Ik zie soms accounts met vergelijkbare content die ineens van 2k naar 20k+ Nederlandse volgers springen in een paar maanden en ik vraag me echt af hoe dat kan. Ik weet dat organische groei tijd kost, maar ik wil gewoon een serieuze boost om eindelijk echt door die Nederlandse community gezien te worden. Heeft iemand ervaring met het kopen van Nederlandse volgers? Werkt dat echt goed? Blijven ze actief of zijn het vooral inactieve accounts? En vooral: hoe zorg je dat het er natuurlijk uitziet zodat Instagram je niet straft? Welke methode raden jullie het meest aan als je specifiek Nederlandse volgers wilt (dus geen Turkse, Indiase of Braziliaanse bots)? Alle tips zijn super welkom, ik wil gewoon eindelijk dat mijn feed vol zit met reacties in het Nederlands en dat ik écht onderdeel word van de Nederlandse IG-community! Alvast dank jullie wel! ❤️

13 Views
Hermoine Anderson
Hermoine Anderson
Dec 03, 2025

UNICCM empowers professionals to take their careers to the next level with world-class training designed to meet industry needs. Whether you're leading a complex project, designing an innovative structure, or ensuring safety and cybersecurity, we have the right program for you!

Supporting Disabled Vets

Quincy Jaws is proud to help raise funds for Disabled Veterans Fishing Day, an amazing event hosted by Harvey’s Saltwater Club that brings veterans together on the water for healing, camaraderie, and connection.

Help us get more veterans out on the water.

Harvey_Final_LOGO_1 copy.jpg
bottom of page